Z uporabo spletne strani, se strinjate s piškotki. Sprejmi Zavrni

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Svetujemo Vam, da pred uporabo strani spletne trgovine pazljivo preberete spodaj navedene  Pogoje poslovanja. Z uporabo spletne strani izrazite svoje strinjanje z navedenimi pogoji. Če se s pogoji ne strinjate, Vas prosimo, da ne uporabljate spletne trgovine Merit.si. Ponudnik si pridržuje pravico do spremembe pogojev na spletni strani Merit.si kadarkoli. Vse spremembe so zavezujoče za kupce, zato Vam priporočamo, da si redno ogledujete pogoje poslovanja. 

Podatki o ponudniku

Merit.si je spletna trgovina, katere lastnik in upravljavec je podjetje Merit HP d.o.o. (v nadaljevanju ponudnik). Podatki o ponudniku se nahajajo na povezavi O podjetju.

Cene

Vse cene v spletni trgovini Merit.si so navedene v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Cena, navedena ob posamezni steklenici, ne vsebuje stroškov pošiljanja. Cene se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Veljavna je tista cena, ki je objavljena na dan naročila (t. j. na dan zaključka in oddaje naročila).

Cena, izpisana ob koncu naročila, je končna cena, sestavljena iz cene steklenice in stroškov pošiljanja.

Naročila

Podatki o sklenjeni pogodbi oziroma o oddanem naročilu so shranjeni pri Merit.si. Dosegljivi so ali v uporabniškem računu posameznega uporabnika (dostop preko interneta) ali v podatkovni bazi ponudnika (dostop osebno ali po telefonu). Kupec lahko pridobi kupoprodajno pogodbo (naročilo) v slovenskem jeziku.

Kupec odgovarja za podatke dane v procesu izvajanja naročila. Ponudnik ne odgovarja za morebitne napake pri dostavi zaradi napačnega naslova. Račun za naročeno in plačano blago bo kupec prejel po pošti skupaj z naročenim blagom.

Popravke ali dodatke k naročilu nam lahko pošljete po elektronski pošti na eshop@merit-international.si ali jih sporočite po telefonu na 01 548 36 63 .

Koraki nakupa - sklenitev pogodbe

Registracija

Za izvedbo naročila je potrebna registracija kupca (trajen vpis v sistem) ali identifikacija kupca preko izpolnitve obrazca "Hitri nakup" (enkraten vpis v sistem). Če uporabnik že ima uporabniško ime in geslo, nadaljuje nakup s podatki svojega uporabniškega računa.

Izbor artiklov - oddaja naročila
Uporabnik zbere artikle, ki si jih želi, v košarici ter na blagajni izpolni vse potrebne podatke in odda naročilo. Naročilo se postavi v čakalno vrsto, kupec pa dobi kopijo naročila v svoj poštni predal. Kupec ima možnost preklicati naročilo v vrsti preko elektronske pošte v času dveh ur. Naročilo se hrani v "Arhivu" na strežniku ponudnika. Uporabniku je dosegljivo preko povezave "Arhiv" v stolpcu "Prijava".

Naročilo potrjeno - pogodba sklenjena

V roku najkasneje 48 ur ponudnik pregleda naročilo, preveri dobavljivost  izdelka ter potrdi naročilo oziroma ga zavrne. V primeru, da se cena v času obdelave naročila spremeni, se ponudnik zavezuje, da bo poskusil ponuditi uporabniku nižjo ceno ali ponuditi ustrezno rešitev, ki bi bila obojestransko zadovoljiva. Ponudnik si pridržuje pravico, da pokliče uporabnika na njegovo telefonsko številko. Pogodba med ponudnikom in uporabnikom je v primeru potrditve naročila s sporočilom "V obdelavi" nepreklicno sklenjena, v primeru zavrnitve naročila pa pogodba ni sklenjena.

Blago odposlano

Ponudnik v obljubljenem roku zapakira in odpošlje blago s priloženim originalnim računom in morebitnimi navodili ali certifikati.

Možnosti plačil v spletni trgovini

Plačilo po predračunu

Pri plačilu po predračunu se Vam izpiše predračun in vzorec položnice za plačilo. Položnico lahko plačate preko spletne banke, na banki ali na pošti. Po opravljenem plačilu lahko pošljete potrdilo o plačilu. Tako omogočite hitrejšo obravnavo Vašega naročila.

Plačilo s kreditno kartico

Naročilo lahko plačate s kreditno kartico Visa ali MasterCard.

Vnesti morate naslednje podatke: številko kartice, ime lastnika kartice, datum veljavnosti in verifikacijsko kodo (CVC2/CVV2), ki jo najdete na zadnji strani kartice.

Po vnosu zahtevanih podatkov, boste preusmerjeni na stran banke, ki je zaščitena in varna za to vrsto plačila. V našem sistemu v nobenem trenutku ni na voljo nobenih podatkov o vaši plačilni kartici. Vnos in preverjanje podatkov poteka izključno med uporabnikom kartice in banko, internetni prodajalec pa nima dostopa do izmenjanih podatkov.

Plačilo po povzetju

Naročilo plačate dostavljavcu z gotovino, ko vam le-ta dostavi naročeno blago. Celotna kupnina + stroški dostave so navedeni v naročilu in držijo, če ni bilo kasneje kako drugače dogovorjeno.

Plačilo ob osebnem prevzemu

Naročilo plačate ob prevzemu na upravi ponudnika (Letališka cesta 3c, 1000 Ljubljana - 1. nadstropje) z gotovino ali kartico. Po obravnavi naročila Vam pošljemo sporočilo ali pa Vas pokličemo, kdaj lahko prevzamete naročeno blago.

Dobavni rok

Ponudnik se bo potrudil, da bo blago dostavljeno do naročnika v navedenih rokih. Po oddaji naročila boste prejeli sporočilo s kopijo naročila, ki vsebuje naročene artikle in skupno ceno. V sporočilu naročila bosta navedena tudi telefonska številka in naslov elektronske pošte za stike s kupci, na katerega se lahko obrnete v primeru kakršnihkoli vprašanj ali pripomb v zvezi z Vašim naročilom. V primeru, da blaga, ki ste ga naročili, ni na zalogi, se bomo z Vami dogovorili o dobavnem roku. Ponudnik lahko v času do izdaje obvestila, da je naročilo "V obdelavi", naročilo za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji ne more izvesti, zavrne.

Dostava

Dostavo naročenega blaga opravlja naš pogodbeni partner General Logistics Systems, logistične storitve, d.o.o. (v nadaljevanju GLS) ali lastna logistična služba. Vsa naročila opravljena do 13. ure bodo odpremljena še isti ali naslednji dan (pod pogojem, da je blago na zalogi). Tranzitni čas ne vključuje sobote, nedelje in praznikov. Dostava blaga je omejena na ozemlje države Slovenije (za drugačen dogovor nas prosimo povprašajte). V nobenem primeru pa spletna trgovina ni odgovorna za prekoračen rok dostave.

Dostava se vrši v dopoldanskem času, zato je priporočljivo, da navedete naslov za dostavo, kjer boste dosegljivi v dopoldanskih urah – naročeno blago Vam lahko dostavijo tudi na delovno mesto. Če dostava ni uspešna oziroma če ste ob času dostave odsotni, Vam  dostavna služba pusti obvestilo, Vi pa jih lahko pozneje pokličete in se dogovorite za dostavo. Priporočamo tudi, da ob naročilu navedete telefonsko številko, na katero ste vedno dosegljivi (npr. Vaš GSM), saj Vas bodo v primeru, da je paket večjih dimenzij, predhodno poklicali.

Naročene izdelke lahko osebno prevzamete tudi na naši upravi (plačilo z gotovino ali kartico) - lokacija.

Strošek dostave je obračunan pred zaključkom naročila, tako da po opravljenem plačilu nimate več dodatnih stroškov.

V primeru, da zaloga poide, Vas bomo o tem nemudoma obvestili in Vam predstavili ostalo ponudbo ali Vam sporočili dobavni rok za naročene artikle.

Ponudnik si pridržuje pravico do zavrnitve naročenega blaga po lastni presoji.

Cenik poštnine na težo

do 5 kg = 3,91 €

do 10 kg = 4,32 €

do 15 kg = 5,13 €

do 20 kg = 5,39 €

do 30 kg = 5,80 €

do 40 kg = 6,46 €

do 50 kg = 8,29 €

Vse navedene cene vključujejo DDV.

Preklic naročila

Uporabnik lahko prekliče naročilo v roku 2 ur po oddaji naročila po elektronski pošti. Po preteku 2 ur mora preklic naročila opraviti preko telefona.

Stvarna napaka

Opredelitev stvarne napake

Napaka je stvarna:
-   če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
-   če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
-   če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
-   če je prodajalec izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Preverjanje primernosti izdelka

Primernost izdelka za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Uveljavitev stvarne napake s strani potrošnika

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena potrošniku. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve potrošniku.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
-   odpravi napako na blagu ali
-   vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
-   blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
-   vrne plačani znesek.

Pravico do uveljavitve stvarne napake natančneje opredeljuje Zakon o varstvu potrošnikov. Po Zakonu o varstvu potrošnikov in po teh splošnih pogojih poslovanja je potrošnik fizična oseba, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti. Za uveljavljanje stvarne napake s strani kupcev, ki niso potrošniki, se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja.

Obrazec za uveljavitev stvarne napake s strani potrošnika se nahaja tukaj.

Vračilo izdelkov

Pravica do odstopa od pogodbe s strani potrošnika

Potrošnik ima pravico, da brez navedbe razlogov v 14 dneh odstopi od pogodbe, sklenjene na daljavo, to je od spletnega nakupa. Odstopni rok poteče v 14 dneh od dne, ko:
-   potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad blagom,
-   potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad zadnjim kosom blaga, če je predmet pogodbe več kosov blaga, ki jih potrošnik naroči v enem naročilu,
-   potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad zadnjo pošiljko ali kosom blaga, če je dostava blaga sestavljena iz več pošiljk ali kosov,
-   potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad prvim kosom blaga, če je dostava blaga v določenem obdobju redna.

Za uveljavitev pravice do odstopa mora potrošnik z nedvoumno izjavo obvestiti podjetje Merit HP d.o.o., Letališka cesta 3c, 1000 Ljubljana, e-naslov: eshop@merit-international.si o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe (npr. s pismom, poslanim po pošti, telefaksu ali elektronski pošti). V ta namen lahko potrošnik neobvezno uporabi priložen vzorčni odstopni obrazec.

Da bi se rok za odstop od pogodbe upošteval, zadošča, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem pravice potrošnika do odstopa od pogodbe poslano pred iztekom odstopnega roka od te pogodbe.

Učinki odstopa od pogodbe s strani potrošnika

Če potrošnik odstopi od pogodbe, mu podjetje brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva prejetja obvestila o odstopu od te pogodbe povrne vsa prejeta plačila, vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja). Tako povračilo podjetje izvede z enakim plačilnim sredstvom, kakor je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije, razen če je izrecno dogovorjeno drugače; v nobenem primeru pa zaradi tega povračila potrošnik ne nosi nikakršnih stroškov.

Podjetje lahko zadrži plačilo, dokler ne prejme vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne pošlje dokaza, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej.

Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, potrošnik blago vrne brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva, na katerega je potrošnik obvestil podjetje o odstopu od pogodbe. Rok se upošteva, če potrošnik blago pošlje nazaj pred iztekom 14-dnevnega roka.

Neposredne stroške vračila blaga nosi potrošnik.

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Omejitve pri uveljavljanju pravice do odstopa od pogodbe s strani potrošnika

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri teh pogodbah:
-   o blagu, katerega cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
-   o blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
-   o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat;
-   o dobavi alkoholnih pijač, katerih cena je dogovorjena ob sklenitvi prodajne pogodbe in ki se lahko dostavijo po 30 dneh, njihova dejanska vrednost pa je odvisna od nihanj na trgu, na katera podjetje nima vpliva.

Zgoraj navedene informacije so na voljo tudi v obliki dokumenta.

Uveljavitev pravice do odstopa od pogodbe natančneje opredeljuje Zakon o varstvu potrošnikov. Po Zakonu o varstvu potrošnikov in po teh splošnih pogojih poslovanja je potrošnik fizična oseba, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti. Kupci, ki niso potrošniki, nimajo pravic iz tega poglavja splošnih pogojev poslovanja v zvezi z odstopom od pogodbe, sklenjene na daljavo.

Varovanje podatkov in zasebnost

Merit.si spoštuje Vašo zasebnost. Registracija in/ali vpis osebnih podatkov v spletni nakupovalni center Merit.si je nujen in izključno potreben samo za pravilno izvajanje storitev Merit.si. Vaši osebni podatki ne bodo nikoli uporabljeni, če se ne strinjate z načinom uporabe. Uporabnikom je na voljo vpogled v podatke, ki jih hranimo o njih, preko njihovega uporabniškega računa.

Skrbno varujemo Vaše podatke pred izgubo, zlorabo, nepooblaščenim dostopom ali razkrivanjem, spreminjanjem ali uničenjem. Podatki so shranjeni v strežnikih, zaščitenih z geslom in z omejenim dostopom. Spletno mesto Merit.si dobro skrbi za varnost Vaših osebnih podatkov in spoštuje Vaše izbire za njihovo nameravano rabo.

Pravno obvestilo

Spletna trgovina Merit.si in vsi podatki, slike artiklov in grafika, prikazani na spletni strani, so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja. Blagovne znamke in logotipi posameznih podjetij so v njihovi lasti.

Odgovornosti

Ponudnik se trudi, da bi ta stran vključevala točne in ažurne informacije. Vendar pa ponudnik ne daje garancije ali jamstva za točnost informacij, prav tako pa ne prevzema nobene odškodninske ali druge odgovornosti za napake v vsebinah spletnih strani Merit.si. Slike artiklov so simbolične in ne predstavljajo dejanskega stanja (barve, dodatna oprema).

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožbe in reklamacije lahko uporabniki pošljejo po elektronski pošti na eshop@merit-international.si ali na poštni naslov:

Merit HP d.o.o.
Letališka cesta 3c
1000 Ljubljana

Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je pritožbo prejel, sporočiti uporabniku oz. kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga ves čas obveščati o poteku postopka. Ponudnik si bo prizadeval po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi podjetje Merit HP d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Merit HP d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Opozorila

Mladoletnim osebam je prodaja alkoholnih pijač prepovedana. Kupec mora biti polnoleten. V nasprotnem primeru ponudnik takoj odstopi od pogodbe.

Minister za zdravje opozarja: Prekomerno pitje alkohola škoduje zdravju!

Ključni predpisi

  • Obligacijski zakonik (OZ), Uradni list RS, št. 83/2001, 32/2004, 28/2006
  • Zakon o avtorski in sorodnih pravicah (ZASP), Uradni list RS, št. 44/2006 (ZASP-UPB2)
  • Zakon o bančništvu (ZBan-1), Uradni list RS, št. 131/2006
  • Zakon o elektronskem poslovanju in elektronskem podpisu (ZEPEP), Uradni list RS, št. 57/2000, 30/2001, 25/2004, 73/2004, 61/2006
  • Zakon o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT), Uradni list RS, št. 61/2006
  • Zakon o elektronskih komunikacijah (ZEKom), Uradni list RS, št. 43/2004, 86/2004, 129/2006
  • Zakon o gospodarskih družbah (ZGD-1), Uradni list RS, št. 42/2006, 60/2006
  • Zakon o gostinstvu (ZGos), Uradni list RS, št. 4/2006 (ZGos-UBP1)
  • Zakon o medijih (ZMed), Uradni list RS, št. 35/2001, 54/2002, 62/2003, 73/2003, 113/2003, 16/2004, 123/2004, 96/2005, 69/2006
  • Zakon o plačilnem prometu (ZPlaP), Uradni list RS, št. 110/2006 (ZPlaP-UPB3), 114/2006, 131/2006
  • Zakon o trgovini (ZT), Uradni list RS, št. 30/2006 (ZT-UPB3), 17/2006, 118/2006
  • Zakon o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), Uradni list RS, št. 86/2004, 113/2005
  • Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot), Uradni list RS, št. 98/2004 (ZVPot-UPB2), 117/2004, 46/2006
  • Zakona o davku na dodano vrednost (ZDDV-1), Uradni list RS, št. 117/2006
Blagovne znamke

Kontakti

Bodite obveščeni

Prijavite se na e-novice in redno vas bomo obveščali o prodajnih akcijah.


Vstopite v spletno trgovino s prestižnimi šampanjci, finimi vini, luksuznimi konjaki, bogatimi sladnimi viskiji in kraljevsko čokolado.

Potrjujem, da sem star/a 18 let ali več:

Da, star/a sem 18 let ali več

Ne